050-3050030

Orderstatus

Heb je recent een nieuwe televisie of ander elektronica-item besteld op de website van PlatteTVdiscounter.nl? Dan wil je natuurlijk graag weten wanneer jouw bestelling geleverd wordt! Onze bestellingen worden afgehandeld door twee partijen: enerzijds PostNL en anderzijds Electronic Logistics Zeewolde. Hieronder vind je meer informatie.

Bezorgstatus van jouw product

Wij proberen jou via de e-mail zo goed mogelijk op de hoogte te houden van de status van je bestelling. Over het algemeen kun je voor bezorging de onderstaande stelregels aanhouden. Op het moment dat je een bestelling hebt gedaan, krijg je een bestelbevestiging. Dit betekent dat de bestelling bekend is en dat wij deze gaan verwerken. Krijg je de factuur via e-mail, dan is de bestelling verwerkt. Is het product op voorraad, dan zal het binnen 24 uur aan de vervoerder worden geleverd. Daarna krijg je de verzendbevestiging van PostNL of neemt Electronic Logistics contact met u op.

Ontvangen bericht Status bestelling Verwachte aflevering
Bestelbevestiging De bestelling wordt door ons verwerkt -
Factuur per e-mail De bestelling is door ons verwerkt Binnen 1-2 werkdagen
Verzendbevestiging van PostNL De bestelling is verzonden Binnen 1-2 werkdagen
Tel. Contact Electronic Logistics De bestelling is opgehaald Op afspraak

 


Aflevering door PostNL

De verzending door PostNL samengevat:

PostNL Bezorgd !

  • Je ontvangt een Track & Trace-nummer + Link !
  • Dit ontvang je de dag van verzending rond 18.00 uur
  • De volgende dag geeft PostNL een tijdsindicatie aan.
  • De bestelling wordt verzekerd verstuurd
  • PostNL biedt de zending twee keer bij je aan
  • Twee keer niet thuis? Bestelling naar Postkantoor of afhaalpunt.

Alle LED- en LCD-televisies t/m 55 inch worden met PostNL verstuurd. Op het moment dat het product met PostNL verzonden wordt, ontvang je via
e-mail een Track & Trace-nummer, rond 18.00 uur. Niet ontvangen? Vraag het dan bij ons op via info@plattetvdiscounter.nl.

Niet thuis?

Ben je niet thuis op de dag van levering? Dan probeert PostNL de bestelling de dag erna opnieuw te leveren. Ben je ook dan niet thuis? Dan stuurt PostNL het pakket naar het dichtstbijzijnde Postkantoor of afhaalpunt, waar je het zelf kunt ophalen. Waarom de bestelling niet bij de buren of een ander adres afgeleverd kan worden? Doordat alle bestellingen door PostNL verzekerd worden verstuurd. Dit kan alleen naar het adres op het bestelformulier. Kun je niet naar het Postkantoor of afhaalpunt komen. Dan kunnen we PostNL vragen het pakket nogmaals te laten bezorgen. Stuur ons daarvoor per e-mail een verzoek. Hieraan zijn extra kosten van € 10,- verbonden.

Hoe laat komt PostNL?

  • De standaard zending wordt aangeboden op werkdagen tussen 08.00 en 18.00 uur. In de meeste gevallen heb je een bestelling die voor 16.00 uur geplaatst is (als het product op voorraad is) de volgende werkdag in huis. Op de dag van aflevering kunt u via de link in de Track & trace mail een tijdsindicatie achterhalen. Wij hebben echter geen invloed op een eventuele vertraging bij PostNL.
  • Verzoek tot derde levering: heb je tot twee keer de levering niet in ontvangst kunnen nemen en kun je het pakket niet afhalen? Dien via ons een verzoek in bij PostNL voor levering op afspraak. De kosten hiervan bedragen € 10,-.

Na levering: controleer je bestelling

Controleer altijd binnen 24 uur of jouw product helemaal schadevrij geleverd is. Meld eventuele schade altijd binnen 24 uur bij ons via e-mail. Helaas worden meldingen na deze periode namelijk niet door de transportverzekering geaccepteerd. 

Contact PostNL

Vragen over je bestelling die wij niet kunnen beantwoorden? Neem contact op met PostNL via 0900-0990 (€ 0,10 per minuut) of PostNL


Aflevering door Electronic Logistics

Televisies groter dan 55 inch en OLED-tv's worden bezorgd door Electronic Logistics. Zij hebben tevens beschikking over een installatieservice. Voor bestellingen die worden verzonden met Electronic Logistics geldt dat je per e-mail een verzendbevestiging ontvangt met daarin de gegevens van de vervoerder. Voor vragen over jouw bestelling kun je daarom contact opnemen met Electronic Logistics. 

  • Electronic Logistics maakt bezorgafspraak
  • Installatieservice mogelijk
  • Doorgaans binnen 1 tot 2 dagen na verzending in huis

Hoe lang duurt het?

Als jouw bestelling bij ons op voorraad is, heb je hem in de meeste gevallen binnen 2 werkdagen na verzending van de vervoerder in huis. Op het moment dat Electronic Logistics jouw bestelling bij ons heeft opgehaald, nemen zij contact met je op om een afspraak te maken. Nadat Electronic Logistics contact met je heeft gehad voor het maken van de afspraak, kun je jouw zending traceren op hun website.

Contact Electronic Logistics     

Heb je vragen over je bestelling, maar is deze al verzonden door Electronic Logistics? Neem contact met ze op via 036-5226604 of www.electronic-logistics.nl.

Onze merken

  • samsung
  • salora
  • Newstar